מכבי השלימה היערכותה לחג השבועות ושבת

עפר גדנקן No Comments on מכבי השלימה היערכותה לחג השבועות ושבת

מרפאות ייעודיות ברחבי הארץ ערוכות לקבל את חברי מכבי שיזדקקו לכך במהלך החג והשבת

המרכז הרפואי של מכבי בשכונת רוממה בירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי שירותי בריאות השלימה את היערכותה לקראת חג השבועות והשבת, בהם מתכננות משפחות רבות לצאת לשהות במהלך ימי החג והשבת במרכזי הקהילות במחיצת רבם או במחיצת ההורים. המרכזים הרפואיים של מכבי בכל רחבי הארץ יעמדו לטובת מאות אלפי החברים.

מרפאות ייעודיות ברחבי הארץ יפעלו במהלך יומיים רצופים – חג השבועות ושבת פרשת נשא, על מנת להעניק שירות רפואי מיטבי לחברי מכבי שירותי בריאות – גם בשבת וחג.

יצוין, כי קיימת שביעות רצון רבה בקרב כלל חברי מכבי בכל הארץ, מפעילות מרפאות הפועלות הפועלות מזה מספר שנים. במרפאות אלו נהנים המבקרים מצוות רפואי מקצועי, רופא משפחה ואח מוסמך שאינם יהודים. במרפאות קיים מלאי תרופות וציוד רפואי בכמות מספקת הנדרשת עד לאחר החג והשבת, וכמו כן, במרפאה קיימים כל הכלים לתת טיפול מיידי במגוון רחב של תחומים כמו תפירות, הדבקות, חבישות, עירוי נוזלים, זריקות, אינהלציה, ועוד.

המרפאות פועלות החל משעה לפני כניסת השבת או החג ועד חצות הלילה, ולמחרת מהשעה תשע בבוקר ועד חצות הלילה לאחר צאת השבת או החג. השרות לחברי מכבי הינו ללא תשלום. הדבר מאפשר מתן מענה רפואי מהיר בזמנים בהם המרפאות השונות סגורות בשל קדושת השבת והחג. את המרפאות מאיישים רופאים שאינם יהודים כך שאין בהם כל חשש לחילול שבת וחג.

המרפאות פועלות בין היתר בבני ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, אשדוד, ערד, כרמיאל, קרית גת, הדר גנים – פ"ת ועוד. בנוסף, למכבי שירותי בריאות הסכמים עם כל מוקדי הרפואה של ט.ר.ם הפזורים ברחבי הארץ – בבני ברק, ירושלים, מודיעין עילית, כרמיאל וחיפה. כמו כן, קיים הסכם עם מוקד 'עזר מציון' בבני ברק ובמודיעין עילית, מוקד השבת של ארגון 'סעד ומרפא' בקריית בעזלא בירושלים, ארגון 'עזרת אחים' המפעיל מוקדי שבת בשכונות בית שמש, אשדוד, אלעד וערים נוספות.

מנהל דוברות ותקשורת במכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר מציין כי "הפעלת מרפאות השבת הינה חלק מתפיסת השירות של מכבי לעבות את השירותים לטובת כלל החברים בכל רחבי הארץ. דווקא בימים אלו שרבים נמצאים במחיצת רבם ובפרט שמדובר ביומיים רצופים נערכנו למתן מענה רפואי בכל הריכוזים באמצעות מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים שאינם יהודים. זה חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לתת את השירות הרפואי הטוב ביותר בכל עת שנדרש".



0 תגובות